1401-07-12   ||   1894

دیدار بنیان‌گذار سومو با رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی

در نشستی صمیمی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و رئیس تشکیلات سومو ایران به گفتگو و تبادل نظر پرداختند

به گزارش کمیته ارتباطات سومو ایران، روز گذشته (دوشنبه 11 مهرماه) در جلسه‌ای به میزبانی مهندس یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، دکتر جاسم منوچهری بنیان‌گذار سومو در ایران و عضو هیأت اجرایی فدراسیون سومو آسیا از دستآوردهای سومو کشور در هفته‌های اخیر خبر داد.

در این نشست صمیمی مهندس بهتری با اشاره به جایگاه قدرتمند سومو در رویدادهای معتبر بین‌المللی، دستآورد هردوی تیم های ملی مردان و زنان کشورمان در مسابقات اوپن آسیا در ایسیک‌کول قرقیزستان را مثبت ارزیابی نمود. وی ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر به خانوده سومو، از تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی جهت دیدار و نشست مشترک به میزبانی فدراسیون دعوت نمود.

دکتر منوچهری نیز ضمن ابراز خرسندی از تعامل همیشه سازنده و مثبت تیم اجرایی سومو با مقامات ارشد فدراسیون به ویژه طی دو سال گذشته، موفقیت‌های مهندس بهتری در عرصه بین‌الملل اِم. اِم. اِی. را تبریک گفته و اقدامات ایشان را به نفع توسعه ورزش کشور دانست.

گفتنی است تیم ملی سومو مردان و زنان ایران در شهریورماه 1401 در مسابقات قهرمانی اوپن سومو آسیا در ایسیک‌کول قرقیزستان با کسب دو مدال طلا، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز بر سکوی سوم قاره کهن ایستاد.