1395-04-29   ||   2967

سرمربی تیم ملی سومو: دستیابی به مدال برای رقبای ما سخت خواهد بود

دکتر جاسم منوچهری سرمربی تیم ملی سومو ضمن ارزیابی مطلوب از روند آماده سازی تیم ملی سومو، درخصوص وضعیت ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی ابراز امیدواری کرد

به گزارش مدیر رسانه‌ای کمیته سومو فدراسیون ورزش‌های رزمی دکتر جاسم منوچهری بنیانگذار سومو در ایران و سرمربی تیم ملی اعزامی به بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان از حضور 52 کشور و 340 ورزشکار در مسابقات یادشده خبر داد. وی با بیان اینکه اولین حضور رسمی در مسابقات قهرمانی جهان را تجربه خواهیم کرد، وضعیت آمادگی ترکیب سه نفره تیم اعزامی به مغولستان را مطلوب ارزیابی کرد و درخصوص شانس کسب سهیمه بازی های جهانی 2017 ورشو ابراز امیدواری کرد.

عضو شورای عالی فنی فدراسیون ورزش‌های رزمی در ادامه افزود: سومو به لحاظ فنی و ساختاری شبیه به هیچ یک از رشته‌های ورزشی دیگر نیست اما ماهیت رزمی آن موجب گردید تا علاقه‌مندان زیادی جذب این رشته گردند. ایشان با بیان اینکه در اوزان 85، 115، و اوپن نمایندگانی را به مسابقات قهرمانی جهان گسیل خواهیم کرد اذعان داشت که کسب مدال را در اولین حضور با قاطعیت نمی‌توان پیش بینی کرد اما با شناختی که از وضع موجود تیم دارم یقیناً با وجود نمایندگان ایران کسب مدال برای رقبا سخت خواهد بود.

قهرمان سابق ورزش‌های مبارزه‌ای جهان در پایان تاریخ اتمام تمرینات آماده سازی تیم سومو را متصل به اعزام اعلام نمود که در این خصوص از امکانات آکادمی ملی المپیک و پایگاه قهرمانی فدراسیون ورزش های رزمی بهره مند خواهند بود.

تیم ملی سومو جمهوری اسلامی ایران آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود را مورخ 25 تیرماه لغایت 5 مردادماه سال جاری در تهران پشت سر خواهد گذاشت و ظهر روز چهارشنبه ششم مردادماه تهران را به مقصد اولان باتور محل برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی سومو جهان ترک خواهد کرد.