1401-06-15   ||   1510

اردوی آماده‌سازی متصل به اعزام تیم ملی سومو مردان و زنان در تهران

آخرین مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی سومو کشورمان اعزامی به مسابقات آسیایی قرقیزستان از روز شنبه 12 شهریورماه در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاریست

به گزارش کمیته ارتباطات تشکیلات سومو ایران، آخرین مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی سومو مردان و زنان با هدف اعزام به قهرمانی اوپن آسیا که مقرر است 18 تا 23 شهریورماه 1401 در جریان بیست و یکمین دوره بازی‌های بین‌المللی ورزشی ایسیک‌کول در قرقیزستان برگزار گردد، از روز شنبه 12 شهریورماه در آکادمی ملی المپیک درحال برگزاریست. در این دوره از رقابت‌ها که تک نماینده بانوان سومو کشورمان نیز در کنار تیم ملی مردان برای نخستین بار رویداد بین‌المللی سومو را تجربه خواهد کرد، هفت ورزشکار در ترکیب تیم ملی حضور خواهند داشت. حسین محمودی در 75، محسن ابراهیمی (کاپیتان تیم ملی) و امیرمحمد سیاوشی در 85، امجد بالی در 100، محمدرضا عدالت‌لرد و محمد باقرزاده در 115 و رزیتا خدادی در 80+ کیلوگرم روز دوشنبه 21 شهریورماه از ساعت 08:30 صبح به وقت تهران به مصاف رقبای خود خواهند رفت. دکتر جاسم منوچهری بنیان‌گذار سومو در ایران به عنوان سرمربی و امین ابراهیمیان و مصطفی تراب نیز به عنوان اعضای کادر فنی تمرینات ملی پوشان را هدایت می‌نمایند.

تیم ملی سومو کشورمان عصر روز جمعه 18 شهریورماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم رویداد فوق خواهد شد و این ششمین اعزام تیم ملی سومو مردان و اولین اعزام تیم ملی سومو زنان به رویدادهای بین‌المللی بوده که پس از عدم صدور روادید تیم ملی اعزامی به ورلد گیمز 2022 آمریکا، صورت خواهد گرفت.